Москва – Русија је оптужила највећи немачки канал ЗДФ да је унајмио глумце да глуме сепаратистичке војнике које наводно плаћа Русија у документарцу о Путину који је објављен пре недељу дана.
Таман када помислите да је русофобна пропаганда достигла своју границу, немачки државни канал ЗДФ, који финансирају САД, прешао је ту границу.
Незадовољни истином о томе шта се заиста дешава у региону Донбас у Украјини, они су унајмили глумце како би приказали својој публици оно у шта желе да народ поверује.
Уколико су тврдње тачне, у Немачкој би могло да дође до негодовања због неискреног извештавања о Русији из главне медијске компаније.
То би чак могло да изазове и национални скандал и да постане озбиљна политичка препрека за Ангелу Меркел, за коју многи посматрачи кажу да губи на популарности због бројних погрешних корака које је направила у протеклих пар месеци.
ЗДФ је одмах дао изјаву у којој је негирао ове наводе, али руски докази су толико јаки да је мало вероватно да нису у праву.
Већина већих немачких телевизија се финансира од новца порезника, а 100% њих је у власништву владе. Пошто су Немци прилично ригорозни када је у питању поштовање правила, ово се сигурно неће добро завршити.

извор: http://www.vaseljenska.com/vesti-dana/rusija-objavila-dokaze-da-su-nemacki-mediji-unajmili-glumce-da-lazu-o-ratu-u-ukrajini/

9 гласовa