• Новинар новоосноване Меч ТВ (Андрнов) похвалио се да је са ње очистио „све простаке, олош и љубитеље Новоросије и Руског света“
  • Славни режисер на ово одреаговао у својој сталној ауторској тв-емисији, али је уредници државне телевизије нису пустили на мале екране. Михалков је објавио да у томе види „покушај да се заштите они које су увредили већину нас, Руса, и неруса који припадају руској цивилизацији, Руском свету“

        РЕЖИСЕР Никита Михалков не слаже се с тим што ново издање његове ауторске емисије нису пустили у програм телевизије „Русија 24“. Ново, 38. издање емисије, у којем се говори о конкретним личностима које, по мишљењу аутора емисије, дају недопустиве изјаве о идејама Руског света и Новорусији, требало је да буде приказано 12. децембра. Међутим, емисија није била емитована, након чега ју је Михалков емитовао на интернет каналу „Бесогон ТВ“.

        Михалков у емисији не види ништа што би могло да буде разлог њеног неемитовања. Међутим, ВГТРК (руска државна компанија за телевизијско и радио емитовање) има своје објашњење ситуације.

        „Последње издање програма Бесогон ТВ заиста није емитовано. Оно није било приказано из етичких разлога“ – наводи се у саопштењу ВГТРК.

        „У програму канала ВГТРК није дозвољено приказивање материјала које би наше колеге с телевизије могле да окарактеришу као непријатељске, а тим пре увредљиве. На основу искуства из 1990-тих руска телевизија зна како настају и чему воде медијски ратови“ – наводи се у саопштењу.

        „Холдинг ВГТРК oдавно и плодоносно сарађује са Никитом Сергејевичем Михалковом. Управо су на каналима Русија 1 и Култура били приказани сви његови последњи играни и документарни филмови, од којих су многи направљени у сарадњи са ВГТРК. Холдинг је спреман да и убудуће подржава стваралачке напоре мајстора“ – наведено је у саопштењу.

        У 38. наставку ауторске емисије Никите Михалкова било је речи о писању новинара Алексеја Андронова, коментатора недавно отвореног државног канала „Меч ТВ“.

        Андронов је на Твитеру критиковао Руски свет и присталице Новоросије. „Одавде су очишћени сви простаци, олош, љубитељи Новоросије и Руског света“ – написао је Андронов.

Алексеј Андронов

        То је привукло пажњу председника спољнополитичког одбора Државне Думе Русије Алексеја Пушкова, и он је 7. новембра говорио о томе у емисији „Постскриптум“, у којој је водитељ. Пушков је подсетио да је помоћ Руском свету један од приоритета Русије, о чему је, између осталих, говорио и министар иностраних послова РФ Сергеј Лавров.

        Андронов се касније извинио због својих речи, али је свеједно био уклоњен из програма.

        Негодовање Никите Михалкова изазвало је то што је са снимка емисије „Постскриптум“ уклоњен део у којем Пушков осуђује Андронова због његових речи.

        У емисији која није емитована у програму телевизије „Русија 24“ Михалков говори да је звао Алексеја Пушкова како би сазнао где је нестао део његовог говора где је говорио о вређању идеје Руског света од стране Андронова.

        Сам Пушков му је, по режисеровим речима, саопштио да је та епизода уклоњена на иницијативу ТВ канала. „И ту сам се озбиљно замислио – каже Михалков. – Ја разумем да телевизија имао право да ради оно што сматра да је потребно, али не да се вади на покушај да се заштите они које су увредили већину нас, Руса, и неруса који припадају руској цивилизацији, Руском свету. Зашто?“ – питање се режисер.

        Михалков истиче да је чак тражио објашњење од једног од руководилаца канала ТВЦ и питао га за ту ситуацију. На шта му је одговорено да је то питање „много сложеније“. Таква формулација је такође веома изненадила Никиту Михалкова. „Шта то значи? То значи да је тешко рећи истину о онима који ионако излазе ван оквира либералне представе о томе шта је то добро и шта је то лоше“.

        Није Михалков пропустио да помене ни директора телевизије „Меч ТВ“ Тину Канделаки, која је одбила да коментарише речи Андронова, назвавши тај скандал „глупошћу“ на коју она не намерава да се обазире.

        „То је руководилац канала. Шта значи не замарај ме глупостима? – негодује Михалков. – Ради се о томе да је човек с њеног канала јавно увредио огроман број људи који себе зову Русима, који су сачували своју рускост кроз деценије?!“.

извор:fakti.org/rossiya/mihalkov-se-sukobio-sa-dve-televizije-zbog-novinara-koji-je-blatio-novorosiju-i-ruski

Прочитај без интернета:
6 гласовa