ТУРСКИ Врховни савет за радио и телевизију (РТУК) одузео је данас дозволе за рад свим радијским и телевизијским станицама за које је, како наводи, утврђено да су повезане са верским покретом Хизмет, чији се следбеници оптужују за организовање покушаја војног пуча.

        РТУК је у саопштењу, које преноси Ројтерс, навео да је ту одлуку донео на ванредној седници, која је сазвана након неуспешног покушаја војног удара, који се догодио 15. јула.

        Турске власти оптужују следбенике муслиманског верског вође Фетхулаха Гулена, који живи у добровољном егзилу у САД, за организовање неуспешног војног пуча.

        Гулен негира оптужбе Анкаре да стоји иза покушаја пуча.

        Анкара је затражила његово изручење, али Американци одбијају да то учине.

        Тврде да се он не бави политиком. У сваком случају, ставили су до знања режиму Реџепа Тајипа Ердогана да ће га изручити тек ако им Турска достави реалне доказе да се мења у њене унутрашње ствари и да су он, или са њим повезане структуре, умешане у покушај војног преврата.

fakti.org/globotpor/erdoganov-rezim-oduzeo-dozvole-za-emitovanje-svim-radio-i-tv-stanicama-povezanim-sa

1 глас