Си-Ен-Ен је погрешно назвао куполе Храма Василија Блаженог приказане на насловној страници недељника „Тајм“ „минаретима“.

Израз минарет користи се само у исламској архитектури. То је саставни део џамије, и нема никакве везе са хришћанском црквом.

Грешку која је објављена на сајту Си-Ен-Ена приметио је заменик уредника московског бироа агенције „Блумберг“ Скот Роуз. Он је објавио фотографију првобитне објаве на свом налогу на Твитеру.


​На новој објави чланак је ажуриран, а грешка исправљена. „Објашњење: Ова прича је ажурирана да би се прецизније описала руска архитектура“, наводи се у коментару текста. У новој верзији употребљен је израз „купола“.

Претходно се у медијима појавила информација да је амерички недељник „Тајм“ на својој насловници објавио фотографију Беле куће која прелази у Храм Светог Василија Блаженог у Москви. Очекује се да часопис буде објављен 29. маја 2017. године.

rs.sputniknews.com/rusija/201705181111232842-CNN-hram-Vasilija-Blazenog-kupole/

Прочитај без интернета:
1 глас