Радио-телевизија Студио Б добила је нове газде! Њом више неће управљати Град Београд, како је било од оснивања 1970. године, већ „Максим медија“ из Београда. Та приватна медијско-маркетиншка фирма, која постоји десет година, била је једини понуђач, па је телевизију са великим угледом и традицијом купила за цену симболично већу од почетне – 530.000 евра.

„Максим медија“ у свом саставу има неколико радио-станица – ТДИ, Хит, Каролина и Јат. После успешне куповине, власница и директорка компаније Ружица Крџић рекла је новинарима у Агенцији за приватизацију да је ово „природан пут ширења бизниса који већи имају“.

– Надам се да ће искуство које има наша компанија у вођењу радио-станица, али и искуство запослених на Студију Б допринети да та телевизија успешно послује у времену које следи – оценила је Ружица Крџић.

Она није желела да коментарише да ли је у кризним временима ризично уложити у медије више од пола милиона евра, као ни то на који начин ће Студио Б пословати с новим власницима, нити каква ће бити уређивачка политика.

Иако је за куповину Студија Б, када је 25. јуна објављен јавни позив, било девет заинтересованих, понуду је дала само једна компанија – „Максим медија“. Они су у среду, без јавног надметања, постали, како је прецизно речено у Агенцији за приватизацију – условни купци. До финиширања поступка и потписивања уговора треба да протекне још 15-20 дана. У том року треба да стигну сагласности регулаторних и још неких државних тела.

У Агенцији за приватизацију, иначе, у среду је прво, иза затворених врата, проверена допуна документације коју су захтевали од „Максим медије“. Када је утврђено да су сви потребни подаци ту, јавно је отворена коверта са понудом коју је послала „Максим медија“.

Град Београд био је спреман да сто одсто капитала Студија Б прода за 528.626 евра. Ружица Крџић понудила је исплату од 530.000 евра у готовини. Уколико новац не уплати у предвиђеном року, поступак ће бити поништен.

А Агенција за приватизацију објавила је у среду да се нико није пријавио, па је пропала приватизација Радио Барајева, који има два запослена, а почетна цена 97,6 одсто капитала била је 23.432 евра. Нико се није пријавио ни за новинско издавачко друштво „Наш глас“ из Смедерева.

БОМБА ИЗ 2008.

НА ТДИ радио је 2008. године бачена бомба, а директорка и власница Ружица Крџић тада је у медијима оптуживала власнике конкурентске куће Радио Три и тадашњег директора „Телекома“, за кога је тврдила да стоји иза ове радио-станице. Указивала је да су људи који су бацили „кашикару“ на ТДИ под заштитом неких „моћника“ у врху државе.

www.novosti.rs/вести/насловна/друштво.395.html:563192-ТДИ-нови-газда-СТБ

0 гласовa