Страница на интернету која се појавила на српском домену RT.RS и која је наводно представљала руску телевизијску кућу РТ, уклонила је лого РТ-а на захтјев званичне телевизијске куће РТ, саопштио je редакцији Востока, представник дистрибуције за Балкан, Саша Савићевић.

Илустрација

„Лажни сајт РТ-а сада је угашен“, рекао је Савићевић.

„Правна служба РТ је покренула правну процедуру у вези индентификовања власника странице, као и због злоупотребе логоа и лажног представљања“ изјавио је представник дистрибуције РТ за Балкан, Саша Савићевић.

Тренутно се тражи идентитет власника лажног сајта.

ИП адресе лажног сајта су се налазиле у САД.

„Ове странице немају никакве везе са телевизијском кућом РТ и ради се о чистој злоупотреби имена и логоа РТ-а“, наглашено је из РТ-а.

„Како се јавност у Србији не би доводила у заблуду, све релевантне информације о РТ-у ће бити на вријеме и од стране овлаштеног представинка саопштене јавности“, наглашавају из РТ-а.

www.princip.me/ugasen-lazni-srpski-sajt-russia-today/10/05/2016/

Прочитај без интернета:
1 глас